miércoles, 24 de noviembre de 2010

a little song in english

Hey!! .. Que Hay chi @ s, de como estan, espero Que Muy Bien: D, bueno pués aqui les dejo Una Cancion Que ACABO de Componer, esta en ingles,: D.. Saludos a Todos ya TODAS (:


P.D: le he hecho algunos cambios, la que esta bien es la que tengo el word.
Los y las  quiero, :D
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --------

Baby, how you feel,
I need your voice for me,
lets go now,
and tell me what you see.

(chorus)
So, kiss me now,
hug me please, and
tell me so you love me,
and that you miss me.

So, baby I miss you,
baby, I need you,
I need your voice
for live.

(chorus)
So, kiss me now,
hug me please, and
tell me, so you love me,
and that you miss me.


And I´m very happy,
cause I have you,
I have your kisses,
deadly kisses for me.
So, come here and tell me
what you feel.

(chorus)
So, kiss me now,
hug me please, and
tell me, so you love me,
and that you miss me.

3 comentarios:

partesitas de mente.... (: